Küfürlü Aşk Sözleri

admin taraf?ndan 14 Nisan 2013 tarihinde yaz?lm??t?r.
76 Yorum

Küfürlü Aşk sözleri, Aşka sitem eden espirili Küfürlü sözler

Bütün kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya evet lan..

Kaşarları çok sevseydik Şarkuteri açardık.

Aşkı oyuncak sanırım ilişki peşinde koşanlar Sizin yüzünüzden aşk yerlerde İ*neler.

Gün gelir devran döner Horoz domalır Tavuk gömer.

kimse fiyatını arttırmaya çalışmasın herkesin indirim günleri bellidir.

Aşk için koşanlara saygım seks için koşanlara Bedduam var.

Kızlar cipse benzer.Uzaktan bakarsın böle çıtır çıtırdır,canın çeker,yanına gidersin,bi bakarsın bildiğin patates gibidir.

Türk kızı hint kızı gibidir gider öküze tapar.

Aşk mutluluk huzur getirir neden bana getirmedi diyecek olursanız sizin Aşkınızda problem vardır :)

En çekici Manken sağ elimizdir.

Ben yaşarım ama sen kaşarsın..

Neden sevgiliyken aşkım diyipte ayrılınca O*ospu diye bu erkekler o zaman sevgiliykende aşkım demicekler.(Bir kızımız yazmış)

Kartal kalkar dal sarkar erken yatan erken kalkar körle yatan şaşı kalkar çok seversen g*tü kalkar.

Paran varsa Kralsın paran yoksa Hiçsin.

Beni seven sever. Sevmeyen S*ktir olup Gider.

Senin Ruhun Fa*iseyse bedenin Bakire olsa ne olur?

Birini Unutmak için Başkasına Takılanlar Siz Adam Olamassınız..Çünkü Diğerine Umut Veriyorsunuz.

Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım sevdiğim P*ç yanına gelirsem seni severim :)

Bu saatten sonra ne sevebilecek yürek var bende ne de götünü kaldıracak kadar sevgi.Sen sağ ben selamet.

Gitmeyecekmişsin gibi söylediğin sözler teker teker g*tüne girsin.

Çekemiyorsan biryerlerine güzelcene Anteni Monte et iyi gelir.

250 gramla bir tona kafa tutuyosun senin g*tün tavan yapmış kızım havalarda molped ucuruyosun.

250 Gr için arkadaşını,dostunu,ailesini satanlar birgün dikkat edinde kendinizide pazarlamayın.

Aşk Boktur Yemeyen kişi yoktur.

Terziye dikiş O*ospuya S*kiş öğretilmezmiş.

Aşka değer verenler kendisinede değer verirmiş.

Bana takıl hayatın yaşasın diyenden korkmalımı ? yoksa korkmayım Balıklama atlamalı mı ? :)

Küfürlü aşk sözleri gerçekten aşkı yaşayanlara.

Etiketler:
  • FriendFeed'de Payla?
  • Facebook'ta Payla?
  • Twitter'da Payla?
  • “Küfürlü Aşk Sözleri” için 76 Yorum

    1. furkan diyor ki:

      50+50=100 biz çitgöllüyüz tahtadan tüfek keçi bokundan saçma götün yiyosa kaçma!!

    2. melih baki diyor ki:

      erkek ona yaptırmak kız işi ulen…

    3. mehmet diyor ki:

      şakşak turuzimin yavş*k yolcuları lütfen kemerlerinizi takınız

    4. rabia can diyor ki:

      si** gidin p.ç lerrrrr

    5. babafatih diyor ki:

      masada erik var g. delik var

    6. serseri aşık feride diyor ki:

      piçlin okulu YOK ama
      mezunu çok

    7. berde diyor ki:

      birazcık mutsuzum birazcık yanlızım ama senin gibi şerefsize inat hala ayaktayım .

    8. kartllı samet diyor ki:

      G TE GELDİ AŞKIMIZ İKİMİZDE ŞAŞKINIZ

    9. asiker diyor ki:

      Kız : ayrılsak naparsın.

      Erkek : eski sewgilime giderim.

      ( Ertesi gün ayrılırlar. Erkek kızın evine giderek kapısını çalar)

      kız : ne arıyosun burda ?

      Erkek : ayrılırsak eski sevgilime giderim demiştim

      Hoşuna Gittiyse
      beğene tıklamayı unutma hacı

    10. gamze diyor ki:

      erkekler haklı sizde kaşar olmayın

    11. baki diyor ki:

      Kizlara deger vermicen biryerleri kalkiyor

      • faruk diyor ki:

        o yerleri in direlim

      • GECELERİN İSYANI DİLEK diyor ki:

        aynı sizin gibi lan bütün erkekler aynı lan vur kaç peşinde siz kızların gururunu bilmiyorsunuz
        tamam bazı kızlar k*şar olabilir ama bütün kızlrının adını vermeyin.mesala ben gururum için herşeyden vazgeçerim mesela en sevdiğim kişiden vazgeçtim oda benim hayatımı s*kip gitti
        yani ne kadar erkek gördüysem hepiniz aynı. siz tek dalda oynayamıyorsunuz her meyveden tatmak istiyorsunuz ama vurp kaçanlara konuşuyorum lütfen adam olun ve adam gibi sevin..

        OKUYANLARA TEŞEKKÜR EDERİM………

        • isyankar CANSU diyor ki:

          doğru her erkekler aynı vur kaç peşinde
          bu zamana kadar oyalandık oynatıldık
          küçük duruma düştük aynen senin sözlerin doğru
          artık kızlarda küçük duruma değil el üstünde tutulamlı..
          neden diyorsanız hep kızlar küçümseniyor bilmem okula gönderilmiyor
          hep iş yaptırılıyo erkej ise gez dolaş para ye kafa yaşa hap bunlar yani ondan

          ANNE..kızım kalk
          KIZ…tamam geliyorum
          ANNE…çabuk ol
          KIZ…offf yaaa
          ANNE…sofrayı kur çayı hazırla
          kız sofrayı kurar ve çayı hazırlar
          ANNE…oğlum kalk sofra hazır çayın soğumasın….

      • can arslan diyor ki:

        gerçektende doğru be knk.

      • Şule Melisa diyor ki:

        Sen her kızı aynı mı sanıyon :P

    12. faruk diyor ki:

      ne kıral ol ne pasa pç ol hayatını yasa

    13. gecelerin isyanı dilek diyor ki:

      zaman gelir benim kızım senin oğlunun hayatını s*ker

      aşk acısı çekmeyen varsa lütfen aşık olmaktan uzaklaşın çünkü hayatını s*ikip gidiyorlar……
      birde birşey olmamış gibi senin önünden geçiyorlar en kötüsüde onu başkasıyla görmek
      ya biz bu dünyaya neden geldik bakıyorum herkez aynı derdi çekiyor soruyorum ne oldu ya ayrıldım diyorlar yada onu başkasıyla gördüm diyorlar ha sevgili buldun yada birleşiyorsun hiç kendinizi fazla bağlamayın çünkü neyse hayla odur ….

      HERKEZE AŞKTA MUTLUKLAR
      bunu okuyan herkeze teşekkürler

      • nazlınur diyor ki:

        önce si. bırakır yada sever baktı ki sıkıldı başka kızıda s.. ekekler oyledir artist olmuşda kızları taslamaya çalışıyorlar 3 kuruşluk insa5 kuruşluk değer verirsin kendine 10 kuruşluk hissetmişsin şimdi aynaya bak ve o 3 kuruşluk şerefine tükür bulafı hak eder şu lafı yemek zorunda sen benim sıçtığım bok gibisin suyu çekince gidiyorsun

      • sevgi can diyor ki:

        bende senin durumundayım ayrıca aynı okuda okuyoruz ki yetmezmiş gibi başkalarıyla çıkıyor inaki böyle piçlik yapanlar için değmez..

    14. gecelerin isyanı dilek diyor ki:

      dokuz kere sev onuncu olayım gerçekten sev sonuncu olayım……anlaya bildin mi hafızzzz

    15. GECELERİN İSYANI DİLEK diyor ki:

      lan ben bir şerefsizin yüzüne sıgaraya başladım eskiden ise sıgaranın dumanından kaçardım şimdi harmanı oldum sıgaradan sonrada nelere başladım keşke tek sıgarayla kalsam ne made farsa çek babam çek allah çektirmesin….şimdi gerçekten bi piskopat oldum……her aşılar ger gece göz yaşı dökmeye mapus gibi ceza mı verildi sanki aşıklar çok meraklı acı çekmeye serefsizler kitapsızlar çektiriyor işte haytaımızı s*kip gidiyorlar aşmı ban artık sormayın adını bile duyunca

    16. GECELERİN İSYANI DİLEK diyor ki:

      BENDEN SİZE BİR ŞARKI KENDİM BESTELEDİM……………

      ardına bakmadan git hadi buradan
      sensin benim hep canımı yakan
      giderken bakmam senin ardından
      dönme sakın kendi yolundan

      git hadi sen buralardan
      senden kalan bir yalan
      yalancı senin sevdan
      birdaha sana inanmam….

      gözlerine bakışımda sevmiyorum diyordun
      başkalarıyla şimdi mutlu mu oldun
      sen beni artık çok zor bulursun
      kalbin şimdi başkasıyla vursun
      bir kız için beni mi bıraktın
      göz yaşlarıma deymesin anladım
      senin için hiç bir zaman ağlamadım
      senin ismini çoktan karaladım
      seviyorsun sandım sana aldandım
      ben kovaladıkça hep sen kaçtın GECELERİN İSYANI DİLEKKKK…..
      ardında yalanlar bıraktın
      onları silmeye bile uğraşamadım
      bir gül gibi sende solarsın
      yıpranmiş kağıt gibi atılırsın
      öbür dünyada yanarsın
      sana cenenet kapıları kapansınnn….. SELAMÜN ALEYKÜMMMM…..

    17. ARSIZ BELA diyor ki:

      denizlerden kalem
      kumsallardan ise kağıt yaptım
      üzerine bin defa
      SENİ SEVİYORUM YAZDIM…….

    18. POLAT ELEMDAR diyor ki:

      KİREMİT KİREMİT GEZERİM
      MAVİ BONCUK DİZERİM
      EĞER BU KADAR GÜZELSEM
      NEDEN BEKAR GEZERİM………..

    19. yorgun dilan diyor ki:

      ERKEKLERİN AŞKI,,,,,

      1.gün.merhaba
      2.gün.canım feda
      3.gün.dudak dudağa
      4.gün.işim var kusura bakma
      5.gün hadi kızım ELVEDAAA…

    20. oguzhan diyor ki:

      fenassalllll

    21. SaKaRyAaLı dilan diyor ki:

      bazen beklemek koşmaktan yorucudur
      tıpkı senin kaçtığın ve beni koşturduğun gibi….

      kara kara kazanlar
      kara yazı yazanlar
      CeNnEt yüzü görmesin
      aramızı bozanlarr……

      izmir istanbul farketmez burası sakarya afetmez
      çatılır kaşlar kesilir başlar en büyük aşklar SaKaArYaDa başlar……..

    22. Adanalı h. Y diyor ki:

      Her erkek aynı değildir siz kızlarda .
      Nasıl verme meraklısı var ise erkekler dede
      Aynısı var
      5 parmak aynı ölçüde olmadı için bütün
      Erkeklerde aynı ölçüde düşünecek demek dehil

    23. umut diyor ki:

      de bana girsin sana olafları paketlerim senin g. roketlerim mal koyumda.

    24. umut diyor ki:

      Harika sözler.

    25. mehtap uyla diyor ki:

      ben ona kalbimi verdim saklasın diye salak onu dolaba koydu kokmasın dıye

    26. mehtap uyla diyor ki:

      ani senin varlıgın fifi
      yoklugunda tın ya benim varlıgım olay
      yoklugumda sana bin defa koyar

    27. selçuk diyor ki:

      varsa şekliniz istanbula bekleriz

    28. selenay keser diyor ki:

      offf

    29. Oku! diyor ki:

      Bütün kaşarlar eriyecekse tostu yerken lastik gibi uzuyacaksa tost makinasına 140C daha fazla ısı versin de yiyek da

    30. sevgi can diyor ki:

      aşık olunca ne oluyo sevince boku çıkıyo

    31. orhan diyor ki:

      facebook, a artık hava limanı yapmalı yoksa kalkan gö.. nereye inecek

    32. neslihan diyor ki:

      fena laflar beyler varsa bekleriz şeklinizi beylerrrrrrrrrrr istanbula bekleriz

    33. MELİS diyor ki:

      ALEM OYUNCU OLMUŞ
      SOKAKLAR SAHNE
      BİR ZAMANLAR SEVDİĞİM İSE K*V*T

    34. ferhat bala diyor ki:

      artık bir ben daha gelmezki

      kimse benim gibi seni sevmezki

      oluruda bir gün beni istersin öldü bu ferhat geri gelmezki

    35. ferhat bala diyor ki:

      ferhat ümmühan ömer zehra

    36. ferhat bala diyor ki:

      ümmühanımmmmmmmmmmmmmm benim seni cok seviyorum bebegimmmmmmmmmmmm

    37. ferhat bala diyor ki:

      ferhat bala xxxxxxxxxxxxxxx ben yaşadıkca sen cıldırcaksın

    38. ferhat bala diyor ki:

      kaşarlar adam olmuş yaşar abi

    39. ferhat bala diyor ki:

      yaşar burcu

    40. allahı dadlı diyor ki:

      beni bi rakı düşün içe biliyosan sek iç içemiyorsan res geç :*

    41. Dadlı cocuq diyor ki:

      Hani birini çok seversin oda seni çok sever yada sevdiğini sanarsın sensiz ben nefes alamıyorum diyen bir kız şimdi başka kollarda nefes nefeseler hani çok seviyodun hani ayrılırsak ölürdün şimdi ne oldu parayı görünce berbat oldun demi aşk gerçek olsaydı şimdi öküz le tren gerde girmişti biz sevdik ama karşılık bulamadık şimdi sevmeyelm dalga geçelim umursamayalm dedik paxlasılamıoz yani neymiş seversen s*k*l*r*sn s*kersen sevilirsin ben değil hayat söylüyo

    42. ceren diyor ki:

      BENİ BEN OLDUĞUM İÇİN SEVİYORSAN ………………………… YOLUN VAR

    43. Dilber diyor ki:

      ya bi şerefsiz yuzunden ben sigaraya basladım amk

    44. mervan diyor ki:

      okullar hayat boklar bayat

    45. melek diyor ki:

      o. çocukları

    46. fatma diyor ki:

      fenerliyiz aga anladınız

    47. dayana diyor ki:

      butun erkekler ayni bok

    48. kaptan diyor ki:

      =benimle evlenmekmi istiyosun.

      Fadime-evet istiyorum.

      şaban-senmi benimle istiyosun evlenmek.

      Fadime-evet sen o göt kokuna meraklı deyilim.

      şaban aa siktir oç.

    49. ibrahim diyor ki:

      sanki kızlar çok bişe bazıları kaşar bazıları oç

    50. ayşe diyor ki:

      aşk bir sudur içte gudur

    51. ayşe diyor ki:

      aşk bir boktur yemeyen yoktur

    Yorum yapın

    Küfürlü Sözler, Espirili Küfürlü mesajları paylaşan söz sitesi. Küfürlü Sözler - Site Haritası - RSS